Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Επειδή με αφορμή την επιτόπια επίσκεψη του Υφυπουργού Ανάπτυξης κ.Κυριάκου Βιρβιδάκη στη χωματερή Διδύμων γίνονται διάφορα κακόβουλα σχόλια, διευκρινίζουμε ότι ο ίδιος ο Υφυπουργός επισκέφθηκε την χωματερή με τον δεματοποιητή και τα δέματα για να έχει ο ίδιος προσωπική αντίληψη. Ο ίδιος ο κ.Βιρβιδάκης ζήτησε μέσω του γραφείου του από εμένα την προηγούμενη μέρα να μην ανακοινωθεί ούτε να δημοσιοποιηθεί η επίσκεψή του, καθώς επίσης ζήτησε να τον συνοδεύσω μόνον εγώ ως Δήμαρχος κατά την επίσκεψή του στον παραπάνω χώρο. Ο σκοπός της επίσκεψής του ήταν όπως μου εξήγησε να δει και να διαπιστώσει με τα ίδια του τα μάτια την κατάσταση που επικρατεί εκεί.

Επειδή εγώ έχω συνηθίσει και στο δημόσιο και στον ιδιωτικό μου βίο να τηρώ τις δεσμεύσεις μου, όποιος θέλει περισσότερες εξηγήσεις από τον κ.Υφυπουργό ας ρωτήσει τον ίδιο.

Για το θέμα αυτού του εγκλήματος που συνετελέσθη στην Κοινότητα Διδύμων, της δημιουργίας δηλαδή αυτής της υπερχωματερής με το πρόσχημα της εγκατάστασης δεματοποιητή σύμμεικτων απορριμμάτων, έχω πολλές φορές αναφερθεί και στο Δημοτικό Συμβούλιο και στους Δημότες μας και στις Αρμόδιες Υπηρεσίες και Αρχές. Εάν χρειάζεται να τις επαναλάβω είμαι σε κάθε περίπτωση διαθέσιμος.





Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου